• Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

    Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

  • Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

    Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

  • AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

    AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

  • Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

    Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

  • AMD Ryzen 5 3400G & 3600X CPU Review

    AMD Ryzen 5 3400G & 3600X CPU Review

  •  Η PowerColor λανσάρει τη ταχύτερη custom RX 5700 XT της

    Η PowerColor λανσάρει τη ταχύτερη custom RX 5700 XT της

  • Πολύ σύντομα θα δούμε την RDNA 2 αρχιτεκτονική της AMD

    Πολύ σύντομα θα δούμε την RDNA 2 αρχιτεκτονική της AMD

  •  Ponte Vecchio το όνομα των πρώτων Intel Xe GPUs

    Ponte Vecchio το όνομα των πρώτων Intel Xe GPUs

  •  Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

    Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

  •  Και η GIGABYTE λανσάρει τις δικές της TRX40 μητρικές

    Και η GIGABYTE λανσάρει τις δικές της TRX40 μητρικές

  •  Τρεις νέες μητρικές για 3rd gen Threadripper αποκάλυψε η ASUS

    Τρεις νέες μητρικές για 3rd gen Threadripper αποκάλυψε η ASUS

  •  Η Intel απολογείται επίσημα για τη διαθεσιμότητα των CPU της

    Η Intel απολογείται επίσημα για τη διαθεσιμότητα των CPU της

  •  'Τελείως διαφορετική' η Zen 3 αρχιτεκτονική της AMD

    'Τελείως διαφορετική' η Zen 3 αρχιτεκτονική της AMD

  • Εταιρία VFX εξηγεί τα θετικά των 3rd gen AMD Ryzen Threadripper

    Εταιρία VFX εξηγεί τα θετικά των 3rd gen AMD Ryzen Threadripper

  •  Featured Build: Star Wars Fallen Order

    Featured Build: Star Wars Fallen Order

  •  Featured Build: Ukiyo-e by Karens Xu

    Featured Build: Ukiyo-e by Karens Xu

  •  Featured Build: Aetos Dios by NGEN

    Featured Build: Aetos Dios by NGEN

Variable shaders θα φέρει στο προσκήνιο και η AMD

Νέα πατέντα αποκαλύπτει μια τεχνική που χρησιμοποιείται από την NVIDIA και παράλληλα από αρκετές smartphone GPUs.

Το tile based rendering είναι αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα 'μυστικά' της NVIDIA στις τελευταίες γενιές καρτών γραφικών και ξεκίνησε από την Maxwell. Η τεχνική αυτή βοηθά μεταξύ άλλων στην αποδοτικότητα της GPU που σημαίνει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από διεργασίες διατηρώντας την συνολικά κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Αυτό συνεχίστηκε και με τη γενιά των Pascal ενώ υπάρχει φυσικά και στην Turing, όμως η τεχνική προέρχεται από τον mobile κόσμο και τις χαμηλής κατανάλωσης GPUs που βρίσκουμε στα κινητά μας.

Η AMD φαίνεται πως βρίσκεται και αυτή στην αναζήτηση μιας αντίστοιχης τεχνικής για τις Radeon GPUs της όμως αρχικά για την αγορά των κονσολών, εκεί που όπως δείχνουν οι πωλήσεις υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα υψηλότερες πωλήσεις. Αυτή η τεχνική φαίνεται πως θα ενσωματωθεί στις επόμενες αρχιτεκτονικές της όπως την φημολογούμενη Navi και έτσι ίσως περάσει στις GPUs για την πλατφόρμα του PC, όταν αυτές κυκλοφορήσουν. Με το variable rate shading η GPU θα πραγματοποιεί υψηλότερης ποιότητας rendering στα σημεία (tiles) που υπάρχει περισσότερη κίνηση ή 'ενδιαφέρον' μειώνοντας έτσι τον χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία του κάθε καρέ, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις επιτρέποντας έτσι την εκτέλεση παιχνιδιών σε αναλύσεις όπως 4Κ.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on