• Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

    Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

  • AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

    AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

  • Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

    Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

  • AMD Ryzen 5 3400G & 3600X CPU Review

    AMD Ryzen 5 3400G & 3600X CPU Review

  • GIGABYTE AORUS X570 Master, Pro & AORUS Gen 4 SSD Review

    GIGABYTE AORUS X570 Master, Pro & AORUS Gen 4 SSD Review

  •  Teaser της AORUS Radeon RX 5700 XT στην επιφάνεια

    Teaser της AORUS Radeon RX 5700 XT στην επιφάνεια

  •  GTX 1660 Super και GTX 1650 Super στην αγορά από την NVIDIA

    GTX 1660 Super και GTX 1650 Super στην αγορά από την NVIDIA

  •  NVIDIA GTX 1650 Super στις 22 Νοεμβρίου

    NVIDIA GTX 1650 Super στις 22 Νοεμβρίου

  •  Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

    Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

  •  Και η GIGABYTE λανσάρει τις δικές της TRX40 μητρικές

    Και η GIGABYTE λανσάρει τις δικές της TRX40 μητρικές

  •  Τρεις νέες μητρικές για 3rd gen Threadripper αποκάλυψε η ASUS

    Τρεις νέες μητρικές για 3rd gen Threadripper αποκάλυψε η ASUS

  • Η AMD λανσάρει και τον entry level Athlon 3000G

    Η AMD λανσάρει και τον entry level Athlon 3000G

  •  Στις 25 Νοεμβρίου κυκλοφορεί ο AMD Ryzen 9 3950X

    Στις 25 Νοεμβρίου κυκλοφορεί ο AMD Ryzen 9 3950X

  •  Δύο νέους Ryzen Threadripper 3ης γενιάς ανακοίνωσε η AMD

    Δύο νέους Ryzen Threadripper 3ης γενιάς ανακοίνωσε η AMD

  •  Featured Build: Silver PG by SS Mods

    Featured Build: Silver PG by SS Mods

  •  Featured Build: Zorog by NeSSa

    Featured Build: Zorog by NeSSa

  •  Featured Build: Minimalistic by AK Mod

    Featured Build: Minimalistic by AK Mod

Η AMD ανακοινώνει τη δική της Ray-Tracing τεχνολογία

Μετά την NVIDIA ήρθε η σειρά της AMD να αποκαλύψει τα σχέδιά της για ray tracing σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια ενός νέου προγράμματος για developers.

Το FireRays, όπως ονομαζόταν μέχρι σήμερα δίνει τη θέση του στο Radeon Rays 2.0 το οποίο στοχεύει όσους developers θέλουν να αξιοποιήσουν τις high-performance ray-tracing ικανότητες των Radeon καρτών γραφικών καθώς και των επεξεργαστών της με τη βοήθεια του asynchronous compute. Σε αντίθεση με την πρόταση της NVIDIA RTX, το Radeon Rays 2.0 είναι open source και θα συμμορφώνεται πλήρως με το OpenCL 1.2 standard έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε non-AMD hardware αλλά και σε πλήθος λειτουργικών συστημάτων.

Η NVIDIA αναφέρει πως τα πρώτα games που θα αξιοποιούν τη δική της ray-tracing τεχνολογία της θα κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος, όμως η πρόταση της AMD αποτελεί κυρίως εργαλείο για developers χωρίς να αναφέρονται συμβατοί τίτλοι. Λέγεται πως αρχικά, το Radeon Rays 2.0 θα λειτουργεί στο Vulkan API, την νέα μορφή που έχει πάρει Mantle και η πρώτη εναλλακτική επιλογή του DirectX της Microsoft.

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

stavros

Members
2018-03-23T10:33:25Z

Έτσι, τα γράφουμε όλα ή τουλάχιστον όσα προλαβαίνουμε, γιατί κάπου διάβασα παράπονα :P.

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on