• Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

  • AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

    AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

  • GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

  • Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

    Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

  • Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

    Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

  •  Οι πρώτες custom Radeon RX 5500 XT κυκλοφορούν

    Οι πρώτες custom Radeon RX 5500 XT κυκλοφορούν

  •  Στα 199€ αναμένεται η Radeon RX 5500 XT 8GB της AMD

    Στα 199€ αναμένεται η Radeon RX 5500 XT 8GB της AMD

  •  Μια 'διαφορετική' camo έκδοση της RX 5700 XT λανσάρει η HIS

    Μια 'διαφορετική' camo έκδοση της RX 5700 XT λανσάρει η HIS

  •  Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

    Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

  •  BIOS βελτιώνει το Overclocking στους Intel Cascade Lake X CPUs

    BIOS βελτιώνει το Overclocking στους Intel Cascade Lake X CPUs

  •  Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

    Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

  •  Νέο Roadmap της Intel μας δείχνει το μέλλον της εταιρίας

    Νέο Roadmap της Intel μας δείχνει το μέλλον της εταιρίας

  •  'Plundervolt' είναι το νέο exploit που βρέθηκε σε Intel CPU

    'Plundervolt' είναι το νέο exploit που βρέθηκε σε Intel CPU

  •  Intel Comet Lake και Z490 Chipset τον Απρίλιο του 2020

    Intel Comet Lake και Z490 Chipset τον Απρίλιο του 2020

  •  Featured Build: Battlefield by Mercomods

    Featured Build: Battlefield by Mercomods

  •  Featured Build: Pipe Scratch by Kpmodding

    Featured Build: Pipe Scratch by Kpmodding

  •  Featured Build: Cooler Master Cosmos II Ultra by HRC

    Featured Build: Cooler Master Cosmos II Ultra by HRC

Το RTX έρχεται στην Unreal Engine 4

Νέο patch αναμένεται να φέρει ο real time ray tracing στη δημοφιλή μηχανή γραφικών που τροφοδοτεί games όπως το Fortnite.

Η NVIDIA φαίνεται πως συνεχίζει τη διάθεση των RTX δυνατοτήτων και η Unreal Engine 4 θα γίνει ακόμη ένα μέλος της οικογένειας real time ray tracing, μέσω του προτύπου της Microsoft, DirectX Raytracing. Χρήστες και developers θα μπορούν να δοκιμάσουν μια πρώιμη έκδοση της μηχανής γραφικών μέσω του προγράμματος early access της Epic Games, και να δουν ιδίοις όμμασι τις προσθήκες που έχουν γίνει με τις βιβλιοθήκες της NVIDIA.

Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά, αναφέρουμε σχετικά τα: raytraced soft shadows, reflections, ambient occlusion, real-time global illumination, translucency, denoiser solution for shadows, reflections and Ambient Occlusion, στοιχεία που θα βοηθήσουν τους developers στη δημιουργία πιο αληθοφανών σκηνών και ένα μεγάλο βήμα στην ανάπτυξη της μηχανής γραφικών με next gen χαρακτηριστικά που θα βλέπουμε όλο και περισσότερο στο οικοσύστημα του DirectX 12.

Σημειώνεται ότι για την πλήρη αφομοίωσή του από τους game developers απαιτείται αρκετός χρόνος οπότε δε περιμένουμε αρκετά σύντομα κάποια εξέλιξη στα games που τρέχουν με την εν λόγω μηχανή γραφικών και θα υποστηρίξουν τα νέα features. Όσοι όμως θέλετε να δείτε ένα παράδειγμα των παραπάνω χαρακτηριστικών καλό είναι να δείτε το recreation της αποστολής του Apollo 11 στο φεγγάρι, με τη βοήθεια της NVIDIA και των real time ray tracing effects της, στο βίντεο παρακάτω.

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on